viernes, 17 de julio de 2009

Bilungüismo repentino


Danme mucha rabia eses gafones que lleven ahora les muyeres modernes y que ocupaiyos toda la carona. Y danme rabia porque ye que yo soy muy despistau y a poco que lleven un poco de camuflaje despíntenseme les persones y no les conozco.


Así ye que quedo como la gocha cada vez que crúzome con una de elles y salúdame por la calle. Si estoy vivu nun hay problema, porque salúdola aunque nun tenga ni repajolera idea de quién coño ye, pero como vaya pensando en les mis coses, la probe salúdame y yo ni me entero, dejandoi a ella pensado que soy un faltosu y un estirau, algo que no ye cierto porque soy un chaval muy salao como diz el mi perfil.


Así que, pídovos por favor, que si algún día de estos cruzámosnos por les calles y vos niego el saludo nun vayais a pensar que ye que me ficisteis algo o que estoy muy ofendidu, ye simplemente que me llevais eses gafones que tapen más la cara que les máscares venecianes, que vos queden muy resultones, pero que a mi despístenme.
.
.
.
Ay fíos, perdonaime esti bilingüismo repentino y a los puristes de la llingua avisoiyos que esti ye el lenguaje coloquial y no el que ellos utilicen en les manifestaciones del unu de mayu y que nadie se me preocupe que el próximu post ya lu faré en castellano de toda la vida.

No hay comentarios: